Een goddelijke smaak

Een goddelijke smaak
Ik heb een nieuw recept gevonden:
brood met bonen.
Een wit brood met gemixte bonen.

Vandaag bakte ik het voor de derde keer.
Deze keer was het echt perfect!

De oude priester (90 jaar oud)
zei het heel eenvoudig:
“Dit is een heel lekker brood.
Het is goddelijk.”

Ik realiseerde me:
“De Drieëne
onthult zich in de goddelijke smaak.”
van een brood met bonen.

Over janvdh

Priester werkzaam in Salvador da Bahia, Brazilië
Dit bericht werd geplaatst in CoronaVirus2020, Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Een goddelijke smaak

  1. Jos Ostyn zegt:

    Dag Jan,

    Terwijl ik zelf op de PC aan het werk ben, komt je berichtje binnen.
    Daarnet stuurde ik enkele gezinnen een kaartje tgv de dag van het gezin.

    Het doet me deugd te lezen dat je gelukkig bent
    met het nieuwe brood dat je mocht bakken.
    Smakelijk.

    Verder wil ik je danken voor het antwoord
    dat je me stuurde in de loop van de voorbije week.
    Goede moed in deze bijzondere tijden.

    mvg. Jos Ostyn
    ________________________________

  2. kris zegt:

    M’n lieve vriend op stap met steeds opdringerige mystieke scheuten. Laat je maar doen. ik zegen jou en je medepelgrimerenden. Kris

Plaats een reactie